Alla inlägg under augusti 2011

Av L-A - 30 augusti 2011 17:25

Även denna är lånad från FB

 

Godis


Förr i Frankrike var prostituerade tvungna att skriva in sig i polisens register. Det var ofta lång kö ute på gatan, en gammal gumma gick förbi och undrade:
- Vad köar ni för flickor?
Tjejerna skojade med gumman och förklarade att det var gratis utdelning av karameller. Den gamla gumman ställde sig i kön och när hon kom fram till polisen så utbrast han:
- Men gamla människa, håller ni på än! Gammal är jag, sa gumman, men suga kan jag fortfarande.

Av L-A - 30 augusti 2011 17:17

Även denna har jag lånat av en vän på FB

 


Frukost


På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittar kvinnan ömt på sin make med lidelse och säger:
- Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mej när jag ser dej nu som för 30 år sedan!
- Inte så konstigt, svarade mannen, den ena hänger i teet och den andra ligger i gröten... ;D"

Av L-A - 30 augusti 2011 17:11

Stulit denna av en vän på FB

 

Poliskontrollen


Under en storkontroll i Ånge blev alla bilar stoppade.
En äldre gubbe stannade bara nästan, så polismannen var tvungen att springa vid sidan av bilen.
- Varför stannar du inte, skrek han.
- Därför att, sa gubben, för 24 dagar sen hade jag inbrott i min stuga, men ni hade inte tid att komma.
Så då tänkte jag, att jag inte skulle uppehålla er idag heller!

Ovido - Quiz & Flashcards